2019-10-02 12:05:00

Programiranje na X potenciju

Kako programiranje učiniti zanimljivim? Podigneš ga na x potenciju. Korišteći mBot robotska kolica, može se programirati kao robot koji slijedi linije, baca loptice i gura predmete, izbjegava zidove i još puno toga s „povuci i ispusti“ računalno-grafičkim softverom temeljenom na Scratch 2.0. Širenjem svoga portfelja s Arduino nastavcima, možete se prebaciti sa grafičkog na jezično kodiranje u Arduino modu.

Učenici sedmih razreda u sklopu predmeta Informatika prilikom učenja programiranja vještine savladavaju korišteći mBot te prikladne poligone gdje je bio cilj isprogramirati robota da vozi po poligonu te svojim polugama sprema loptice.

U sedmom razredu podrucje programiranja izazovno je za učenike te im ovakve zabavne ali i edukativne igre omogućavaju da brže i lakše usvoje znanja iz područja programiranja. Koriste se grafičkim sučeljem koje im omogućava da ne razmišljaju o pravilnom pisanju naredbi, već im omogućava blokovski (puzzle) mod rada koji pruža lakše slaganje naredbi.

Logika promišljanja usmjerena je na upravljanje robota koji nije apstraktni objekt, već realni te samim time brže ispravljaju pogreške jer ih uočavajuna objektu koji se ili kreće pogrešno ili ne radi stvari ispravno.

U fotogaleriji pogledajte rezultat primjera dobre prakse.


III. Osnovna škola Varaždin