2018-02-12 20:59:00

1 0 0

U petak, 9. 2 .2018., učenici od prvog do četvrtog razreda su opet sudjelovali u eTwinning projektu 100. dan škole.

Dan je zamišljen kao dan bez udžbenika i učenje kroz igru. Učenici su kroz vođenu igru i primjerene aktivnosti ostvarivali odgojno – obrazovne ciljeve i ishode u skladu s planom i programom, razvijali temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijali socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini.

Okupili su se na zajedničkim stepenicama i u sav glas veselo otpjevali himnu 100. dan škole. Na taj su način radosno otvorili još jedno obilježavanje 100. dana škole.

Prvi razredi su u srca upisivali 100 lijepih riječi, ispisivali 100 riječi koje u sebi sadrže riječ STO (npr. iSTOk, STOl, poSTOlar), od geometrijskih su tijela ispisivali broj STO na ploči, od 100 kutija gradili tornjeve, slagali slike od 100 puzzli, brojali do 100 brojeći korake u dvorani, ispisivali broj 100 tijelima, pružali 100 zagrljaja prijateljima u svom i susjednom razredu, ponovili, nacrtali i izradili plakat od 100 riječi engleskog jezika koje su do sad naučili, bojali bojanku sa zadacima zbrajanja i oduzimanja, brojali kvadrate, krugove, pravokutnike, trokute, srca, zvijezde, rombove, mjesece, paralelograme i ovale do 100, mjerili koliko puta mogu čučnuti, pljesnuti, izgovoriti abecedu, skočiti i napisati svoje ime u 100 sekundi, slagali nove riječi od slova S T O T I D A N Š K O L E, igrali kockicama igru Tko će brže do kralja i bojali brojeve od 1 do 100 crvenom i plavom bojom da na kraju dobili crveno i plavo srce, plakat od 100 stvari koje vole raditi na engleskom jeziku.

 

Drugi su razredi izrađivali mobil od 100 raznobojnih srca, pisali 100 riječi koje u sebi sadrže riječ STO, prepisivali riječi sa 100. stranica knjiga, slagali ih abecednim redom i od njih osmišljavali rečenice, brojili po 2, 4, 5 i 10 do 100, rješavali zadatke riječima koji su uključivali broj 100, vježbali jedinice za novac kupujući ponuđene artikle novčanicom od 100 kuna, pisali priču: Priča o STOnogi koja ima u sebi riječi sa STO (oluja ideja na ploči), rješavali u paru 100 zadataka zbrajanja i oduzimanja do 100, igrali igru Graničar sa 100 života, pisali 100 stvari koje vole na engleskom jeziku, tijelima slagali broj 100 te pisali obavijest o obilježavanju 100. dana škole u našoj školi.

Treći razredi su obrađivali tekst i radom u grupama određivali 100 imenica, 100 glagola i 100 pridjeva, množili i dijelili s 10 i 100, slikali masku za 100. dan škole, rješavali listić Što mi je bilo naj u ovih 100 dana?, ponavljali naučeno o STOljeću, nabrajali sve pjesmice koje su naučili do sad u školi i došli do broja 100.

Četvrti razredi su izrađivali 100 pahuljica u koje su upisivali lijepe poruke, sudjelovali su u pjevanju himne i pisali 100 imenica, glagola i pridjeva.

Čestitamo jedni drugim i nadamo se još jednoj stotki!

Više u fotogaleriji.


III. Osnovna škola Varaždin