Projekti

REDNI BROJ NAZIV AKTIVNOSTI
1. Produženi boravak
2. Prevencija poremećaja u ponašanju
3. Prevencija nasilja među djecom
4. Prevencija ovisnosti
5. Francuski časopis
6. E-twinning i Erasmus projekti
7. Projekt „Šafran“
8. Projekt „Domovinski rat“
9. Projekt „Susreti mladih“
10. Projekt „Znanjem protiv mržnje“
11. GLOBE projekt
12. Tjedan sigurnijeg interneta
13. Projekt „Zdrav za 5“
14. Škola plivanja
15. Zimski i proljetni praznici – sportske aktivnosti
16. 7 škola – 7 sportova
17. „Plastičnim čepovima do skupih lijekova“
18. Orijentacijsko trčanje
19. Mali vrt
20. PONOS – projekt za pomoćnike u nastavi
21. Projekt SPAS „Osiguravanje školske prehrane za djecu u riziku od siromaštva“
22. „Shema školskog voća i mlijeka“
23. Uređenje „otoka“ ispred škole
24. Eko- mural u prolazu
25. Eratostenov eksperiment
26. Stoti dan škole
27. MIŠ – Muzej i škola
28. Microbit u prirodoslovlju
29. Theaterspiele
30. Potrošnja električne energije u kućanstvu
31. Akcija solidarnosti HCK „Solidarnost na djelu“
32. Božićna akcija solidarnosti Hrvatskog Caritasa „Za 1000 radosti“
33. Izrada božićnih ukrasa za prodaju
34. Dodatni projekti volontera
35. Čitanjem do zvijezda
36. Zasadi drvo – ne budi panj
37. Medni dan
38. Naša mala knjižnica
39. Zasadi drvo – ne budi panj
40. Tjedan sigurnog Interneta
41. Škola budućnosti 23/24 – Robotika i automatizirani sustavi
Tjedan školskog doručka

Naši učenici, učiteljice i učitelji sudjelovali su u obilježavanju Tjedna školskog doručka koji se odvijao se od 10 do 14. listopada 2022.  Na inicijativu školske kuharice Anite Novosel i kuhara Krešimira Cara odlučili smo obilježiti ovaj tjedan kako bi pokazali koliko je školski obrok važan u svakodnevnom životu učenika. Učenici razredne nastave imali su priliku svaki dan kušati jedan od zdravih doručaka. Učenici predmetne nastave s učiteljem Tjelesne i zdravstvene kulture Petrom Zorecom pričali su o zdravoj prehrani, što jedu sportaši za doručak te zašto biraju baš tu hranu.

Uz kušanje zdravog doručka učenici su svaki dan dobili zadatak istražiti  koji doručak hrani dječje mozgove, koji su tradicionalni doručci našeg kraja te proučavali koja se hrana najviše baca i kako najbolje iskoristiti ostatke hrane. Imali su priliku također zajedno s kuharicom pripremiti „super doručak“ te razviti nove recepte. Tjedan školskog doručka pokrenut je 2020. godine u sklopu projekta Živjeti zdravo, kako bi se podigla svijest o važnosti nutritivno bogatog doručka za učenike te kako bi se omogućilo školama da pokažu svoje programe doručaka putem uzbudljivih natječaja i promotivnih aktivnosti.

International Expressions of Kindness

Učenici 2. b, 5. a i učenici polaznici izvannastavne aktivnosti RaSTEMo za (jedno) uključili su se u projekt „International Expressions of Kindness“ Sveučilišta u Washingtonu (NW Center for Excellence in Media Literacy – College of Education). Projekt je usmjeren na razvoj ljubaznosti među djecom i odraslima uz razvoj socioemocionalnih vještina pojedinca i upoznavanje te prihvaćanje različitih ljudi i kultura. Učiteljice Marina Balažinec, Suzana Kućar, vanjska suradnica Škole učiteljica Marina Drvar – Trtinjak te koordinatorica projekta pedagoginja Valentina Habunek Mrazović zajedno s učenicima svaki tjedan provode aktivnosti.

Učenici će tijekom prvog polugodišta ove školske godine obraditi različite teme- uveseljavanje drugih, stvaranje predmeta ljepote kroz estetiku i prirodu, stvaranje atmosfere i simbola ljubaznosti, briga o starijim osobama, briga o životinjama, okolišu, prirodi, pridavanje počasti uzorima dobrote te pomoć ljudima u krizi.

DO GOOD people - „Činimo dobro uz otisak srca“

Program ‘Činimo dobro uz Otisak srca’ kroz platformu ‘DoGood People’ usmjeren je djeci i mladima.

‘DoGood People’ međunarodna je platforma primjenjiva za sve mobilne uređaje te je u okviru ovog Programa prilagođena za skupne izazove izvedive u školskim uvjetima, a koji su usmjereni na ostvarivanje UN-ovih globalnih ciljeva održivog razvoja za 2030. godinu.

Skupni izazovi podrazumijevaju uključivanje učenika/-ica u izvršavanje određenih zadataka s ciljem povećanja svjesnosti djece i mladih o UN-ovim globalnim ciljevima održivog razvoja pod mentorstvom svojih učitelja/-ca, nastavnika/-ca ili druge osobe zadužene za vođenje razreda ili volonterskih skupina. Kroz inovativnu aplikaciju pružit će se mogućnost promocije konkretnih jednostavnih svakodnevnih rutina za osobni i kolektivni doprinos održivom razvoju, a uključene škole će se i međusobno povezati na ovaj način. Učenici izvannaastavne aktivnosti RaSTEMo za (jedno) će se sa svojim voditeljicama vanjskom suradnicom učiteljicom Marinom Drvar – Trtinjak i pedagoginjom Valentinom Habunek Mrazović krajem siječnja uključiti u projekt.

Za više sreće ne bacam hranu u smeće

Projekt „Za više sreće, ne bacam hranu u smeće“ krenuo je s provođenjem početkom studenog 2022. i trajat će do lipnja 2023. Uključit će se svi učenici i zaposlenici Škole. U projektnom timu su ravnateljica, psihologica, socijalna pedagoginja, svi razrednici te kuhari Škole. Koordinatorica projekta je pedagoginja Valentina Habunek Mrazović. Učenici razredne nastave tijekom studenog i prosinca natjecat će se tko će baciti manje hrane, pojesti najviše kuhane hrane i povrća, tko će biti u kuhinji najuredniji, najljubazniji prema kuharima, drugim učenicima i zaposlenicima škole, tko lijepo čeka na red i sl. Razred koji u navedenom bude najbolji dobit će posebnu slatku nagradu- tortu naše kuharice u drugom dijelu prosinca. U drugom polugodištu natjecat će se učenici predmetne nastave.

Želimo smanjiti količinu bačene hrane u smeće, potaknuti učenike da osvijeste problem bacanja hrane u smeće, potaknuti učenike da jedu zdravu i kuhanu hranu, razviti zdrave prehrambene navike, razviti kulturu pristojnog ponašanja u blagovaonici, razviti ekološku svijest o problemu bacanja hrane te formirati jelovnik prema željama učenika.

Projekt „Sigurnija škola“

Naša škola ove godine se uključila u projekt  HCK “Sigurnija škola”. Cilj projekta “Sigurnije škole i vrtići” je poboljšanje znanja i ojačati kompetencije učenika u osnovnim školama i djece u vrtićima te njihovih učitelja i odgojitelja za teme pripreme za izvanredne situacije, prve pomoći, psihosocijalne podrške i sigurnosti u školama i vrtićima.

Kako bi škola dobila certifikat “Sigurnija škola” mora skupiti 20 bodova tijekom tekuće školske godine. Bodovi se prikupljaju provođenjem radionica, predavanja (npr. prva pomoć) te raznih vježbi (npr. vježba evakuacije). Radionice će provoditi psihologinja Janja Bišćević i pedagoginja Valentina Habunek Mrazović, a za održavanje predavanja i vježbe uključit ćemo vanjske suradnike.

Škola dobrih djela

Projekt „Škola dobrih djela“ je projekt udruge „Djeca za bolji svijet“ iz Samobora čiji cilj je poticanje djece na činjenje dobrih djela od najranijih nogu kako bi se kod njih razvijala empatija prema ljudima, životinjama, prirodi, ali  i cijeloj zajednici te na taj način utjecalo da u budućnosti postanu dobri i plemeniti ljudi širokih pogleda i svjetonazora.

U našoj školi smo odlučili provoditi dobra djela tijekom cijele školske godine te je svaki razred odabrao projekt kojim iskazuje svoju dobrotu prema drugima. Dobrota se iskazuje činjenjem dobrih djela umirovljenicima, potrebitima, prijateljici iz razreda koja ima ozljedu noge, životinjama, bira se najljubazniji učenik u razredu, učenici su izrađivali lanac isprike za sve loše što su dosad napravili dragim osobama, donirali su plišane igračke Medicinsko biokemijskom laboratoriju Doma zdravlja Varaždinske županije i dr.

U projekt su uključeni učenici i učiteljice drugih, trećih i četvrtih razreda naše škole, a koordinatorica projekta je pedagoginja Valentina Habunek Mrazović.

PILOT PROJEKT „Čitalački klub modernog doba“

Učenici 8. b razreda i njihova učiteljica engleskog jezika Ivana Fiket uključeni su u pilot projekt „Čitalački klub modernog doba“. Aktivnosti se ostvaruju kroz dodatnu nastavu engleskog jezika.

Projekt je pokrenuo Grad Varaždin u suradnji s Profil Klettom d.o.o. s ciljem unaprjeđenja obrazovanja i čitalačke publike. Primarni cilj ovog projekta je promicanje vještine čitanja na engleskom jeziku, kao i čitalačke pismenosti i kulture čitanja.

Europska godina mladih

Naša škola uključila se u obilježavanje Europske godine mladih. U 2022. godini želi se ukazati na važnu ulogu mladih u izgradnji bolje, uključivije, zelenije i digitalnije budućnosti. Pedagoginja Valentina Habunek Mrazović obilježila je na europskoj karti aktivnosti događaje koje smo provodili u našoj školi, a označavat ćemo i sve ostale događaje koje ćemo provoditi do kraja ove godine.

Projekt „Od ideje do reportaže“

Ovaj projekt održat će se u sklopu Dana medijske pismenosti (2. – 8. 5. 2022.). Učenike 7.-ih razreda III. osnovne škole Varaždin povodom Dana medijske pismenosti ugostit će VTV televizija gdje će u radionicama naučiti kako nastaje televizijska reportaža te se upoznati s osnovama snimanja i montiranja. Nakon održanih radionica okušat će se u snimanju televizijske reportaže s temom utjecaja influencera i društvenih mreža na mlade. Učenici Novinarske skupine ugostit će u svojoj emisiji učenike koji sudjeluju u izvannastavnoj aktivnosti Dječji forum i učenike koji pohađaju izborni predmet Građanski odgoj i obrazovanje te raspravljati
o utjecaju influencera i društvenih mreža na mlade. Učenici će u sklopu izvannastavne aktivnosti Dječji forum izraditi plakat s temom utjecaja influencera i društvenih mreža na mlade koji će trajno ostati u školi. Svi radovi koji nastanu povodom Dana medijske pismenosti bit će prezentirani svim učenicima škole na satima Hrvatskog jezika, Sata
razrednika i Građanskog odgoja. Voditelji projekta su učiteljica hrvatskog jezika Ozana Toplak, učiteljica informatike Antonija Pantelić, knjižničar Berislav Njegovec i pedagoginja Valentina Habunek Mrazović.

International expressions of kindness: Multimedia Showcase

Tijekom mjeseca ožujka učenici 3. i 4. razreda su zajedno s pedagoginjom Valentinom Habunek Mrazović obilježili Međunarodni dan sreće (20. 3.). Na radionicama su razgovarali o tome što je sreća, što ih čini sretnim i kako smo sretni kad druge usrećimo i kad smo ljubazni prema njima. Svaki učenik crtao je što ga usrećuje, a na temelju njihovih crteža izrađena je i knjiga u digitalnom obliku. Knjiga u digitalnom obliku dostupna je ovdje.

Ovim projektom uključili smo se u međunarodno istraživanje „International Expressions of Kindness: Multimedia Showcase“ u kojem sudjeluju 72 države, a tiče se različitih načina izražavanja ljubaznosti. Naša knjiga objavljena je na mrežnoj stranici „International Expressions of Kindness: Multimedia Showcase“ pod sekcijom grupnih projekata.

Virtualna šetnja

Šetnja
Video

Prošećite našom školom sa svog pametnog mobilnog uređaja, računala, tableta, neovisno o vašoj lokaciji.

Školski list

e-Dnevnik

RED BUTTON

Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

Virtualna učionica

Poveznice na
virtualne učionice 2023./2024.

1. a 1. b 1. c
     
2. a 2. b
   
3. a 3. b
   
4. a 4. b 4. c
     
5. a 5. b 5. c
     
6. a 6. b
   
7. a 7. b 7. c
     
8. a 8. b 8. c
Virtualna šetnja

Šetnja
Video

Prošećite našom školom sa svog pametnog mobilnog uređaja, računala, tableta, neovisno o vašoj lokaciji.

Školski list

e-Dnevnik

RED BUTTON

Ova aplikacija namijenjena je svima Vama, ali je posebno prilagođena djeci i omogućuje prijavljivanje: sadržaja na internetu za koji sumnjate da je nezakonit i odnosi se na različite oblike iskorištavanja ili zlostavljanja djece.

Virtualna učionica

Poveznice na
virtualne učionice 2023./2024.

1. a 1. b 1. c
     
2. a 2. b
   
3. a 3. b
   
4. a 4. b 4. c
     
5. a 5. b 5. c
     
6. a 6. b
   
7. a 7. b 7. c
     
8. a 8. b 8. c
Školski list

e-Dnevnik

Virtualna šetnja

Šetnja
Video

Prošećite našom školom sa svog pametnog mobilnog uređaja, računala, tableta, neovisno o vašoj lokaciji.

Virtualna učionica

Poveznice na
virtualne učionice 2023./2024.

1. a 1. b 1. c
     
2. a 2. b
   
3. a 3. b
   
4. a 4. b 4. c
     
5. a 5. b 5. c
     
6. a 6. b
   
7. a 7. b 7. c
     
8. a 8. b 8. c
Skip to content