Učenici četvrtih razreda (4. a i 4. b) dana 9. lipnja uz pratnju učiteljica Mirjane Orešković, Suzane Kućar, Dubravke Levatić te učitelja Darka Cveka i asistentice Kristine Đaković proveli su četiri zanimljiva, vesela i zahtjevna dana Škole u prirodi.
Prvog su dana otputovali u Istru posjetivši gradiće Roč, Hum i Motovun. Predvečer su stigli u Crikvenicu te se smjestili u sobe hotela AD TURRES.
Drugog dana posjetili su otok Krk i u mjestu Punat ukrcali se na brod te posjetili otočić Košljun crkvu i Franjevački samostan te razgledali zanimljivu izložbu predmeta i starina koje franjevci marljivo skupljaju kroz stoljeća.
Nakon toga su posjetili mjesto Jurandvor i crkvicu sv. Lucije u kojoj je pronađena Bašćanska ploča. Uz razgled i stručno tumačenje te kupovinu suvenira završen je posjet Krku te su učenici poslijepodnevne sate proveli u plivanju i igrama u vodi na crikveničkoj plaži.
Trećeg dana putovanja posjetili su otok Cres i ,,creske orle“ tj. Centar i oporavilište za bjeloglave supove Beli u kojem se trenutno liječe četiri bjeloglava supa. Razgled muzeja i radionica bili su vrlo interesantni i poučni te su učenici uživali u promatranju supova.
Spustivši se sa strmih litica otoka Cresa posjetili su mirisni Lošinj i miomirisni otočki vrt pun ljekovitog mirisnog autohtonog bilja poput kadulje, lavande, smilja, aloje i drugih biljaka koje su čuveni lošinjski moreplovci davno donijeli s dalekih obala.
Posebno lijepi doživljaj i veliku zainteresiranost kod učenika je izazvao Muzej Apoksiomena u Lošinju u kojem su učenici pratili priču o na dnu mora pronađenom brončanom grčkom kipu sportaša Apoksiomena koji datira iz 1. ili 2. stoljeća prije Krista.
Posljednjeg dana učenici su prijepodne posjetili Aquarium Crikvenica s 30 bazena u kojima ima oko stotinu vrsta riba Jadrana te pedesetak vrsta riba iz tropskih mora. Ostatak prijepodneva do ručka proveli su u kupanju, igrama u moru i sunčanju.
Uz obilje zanimljivih aktivnosti kroz sva četiri dana, svaku su večer šetali do centra grada na sladoled, a posebno je bila zanimljiva večernja vožnja panoramskim kotačem s pogledom na luku, brodove, puni mjesec i zvonike Crikvenice.
Tijekom svih aktivnosti učenici su primjenjivali i ponavljali gradivo prirode i društva iz područja zavičaja, prometa, kulturno-povijesnih spomenika, gospodarstva te biljnog i životinjskog svijeta primorskog zavičaja te su ostvareni svi obrazovni i odgojni ishodi koje su učiteljice planirale.