preskoči na sadržaj

III. OSNOVNA ŠKOLA VARAŽDIN

 > Naslovnica
Vijesti

IZLET UČENIKA TREĆIH RAZREDA U KRAPINU I VELIKI TABOR

Autor: Tomislav Leček, 11. 6. 2013.

Dana 4. 6. 2013. godine učenici trećeg a i trećeg b razreda bili su na izletu u Hrvatskom zagorju. Najprije su posjetili Muzej neandertalaca u Krapini gdje su naučili kako je nastala Zemlja, kako se razvijao život na Zemlji, kako je Dragutin Gorjanović - Kramberger pronašao ostatke neandertalaca na brdu Hušnjakovo u Krapini i kako je nastao Muzej neandertalaca. Na žalost, slikanje unutar muzeja nije dozvoljeno. Nakon Krapine krenuli su za Desinić gdje su najprije ručali u seoskom domaćinstvu „Grešna gorica“, a zatim su posjetili dvorac Veliki Tabor gdje su upoznali način života u Srednjem vijeku i legendu o Veroniki Desinićki. Na kraju izleta su se zaustavili u Pregradi gdje su na dječjem igralištu igrali igre loptom, ljuljali se na ljuljačkama i penjali se po penjalicama. U večernjim satima vratili su se u Varaždin.

Više u fotogaleriji.




 

 

~°~ ® © 2024. Sva prava pridržana © ® ~°~


Tražilica
Virtualna šetnja

Šetnja

Video

Prošećite našom školom sa svog pametnog mobilnog uređaja, računala, tableta, neovisno o vašoj lokaciji.

 

ŠKOLSKI LIST

Misija, vizija...
Logo škole
Virtualna učionica

Poveznice na
virtualne učionice 2023./2024.

1. a 1. b 1. c
     
2. a 2. b
   
3. a 3. b
   
4. a 4. b 4. c
     
5. a 5. b 5. c
     
6. a 6. b
   
7. a 7. b 7. c
     
8. a 8. b 8. c
 
Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Oglasna ploča
Anketa
Krenula je ponovo nastava... kako vam se čini koja je bolja?



Korisni linkovi

 > Drvo znanja
 > Enter
 > BUG


Brojač posjeta
Ispis statistike od 17. 11. 2010.

Ukupno: 811530
Ovaj mjesec: 434
Ovaj tjedan: 1194
Danas: 260
CMS za škole logo
III. OSNOVNA ŠKOLA VARAŽDIN / Trg Ivana Perkovca 35, HR-42000 Varaždin / os-treca-vz.skole.hr / ured@os-treca-vz.skole.hr
preskoči na navigaciju